Aller au contenu

[Free]Grand Battle--MMO Strategy:War


Recommended Posts

Grand Battle
234.png?itok=U8W1ylk6

 

DEVELOPER  Ricky Yang
Sangue: : English
Platform: Android OS 2.2+
PRICE:  Free
Year: : 2013
Version: 6.3.1
SIZE: : 33.3MB
 
Grand Battle is a realistic MMO game for Android that needs you to lead your army, tanks, and the actual fighting forces to launch a bloody war against your enemy in the field of battle fierce war.
 
Grand Battle, historic battle is held in the same server among players from around the world such as China, Japan, South Korea, Middle East, America and Europe. You can build alliances with your friends, your fellow country or players from around the world. You are the commander of the historic battle in the conquest of the world.
 
Features Grand Battle:
★ -Free -to-play MMO strategy game android war;
★ Lead your alliances, discuss with members, and fight with your people;
★ defense system with world class Oracle, Red Alert Rhino tanks, and mortar turret Tours;
★ Various military forces, infantry, tanks, jet fighters, missiles, guns, landmines and nuclear bombs;
★ Arena contest and ranking system rewards Advanced leadboard
★ Spy satellite to locate your enemy
 
 
4.png?itok=H8nlQRrA
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

J’étais justement à la recherche d’un petit jeu de guerre qui ne requiert pas de grande expérience. Je pense que celui-ci va me plaire. Le gameplay a l’air abordable. Malgré que le jeu soit en anglais, il a un certain charme. Je cours l’essayer !

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

J’étais justement à la recherche d’un petit jeu de guerre qui ne requiert pas de grande expérience. Je pense que celui-ci va me plaire. Le gameplay a l’air abordable. Malgré que le jeu soit en anglais, il a un certain charme. Je cours l’essayer !

Bonjour, Membre. 
 
Merci pour votre intérêt dans ce jeu de guerre et vous obtenez plus accro au jeu si vous êtes guerre fan.Also, vous pouvez aller à notre page facebook pour connaître plus d'amis.
Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

  • 2 weeks later...

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

×
×
  • Créer...