irusman

Membre
  • Compteur de contenus

    9
  • Inscription

  • Dernière visite

Réputation sur la communauté

0 Neutre

À propos de irusman

  • Rang
    Newbie
  1. C'est bon ! disponible en ligne sur le site de Meizu ! http://www.flymeos.com/firmwarelist?modelId=33&type=1
  2. Idem, attendons un peu j'ai écrit à Meizu et ils m'ont répondu travailler dessus : Dear Sir/Madam,Thank you for writing to us.We are deeply sorry for the late reply and inconvenience causedAs to the Google Play services problem, our engineers are doing the final test. After finishing the test, all of our customers will be able to get the latest firmware update on our website in order to solve the GMS problem. We kindly suggest that you continue to follow new updates from our website: http://www.flymeos.com/firmware.html for further information.Once we have any updates, we will inform you immediately. Please kindly wait patiently.Thank you and have a nice day!Best Regards,CathyMEIZU Customer Service Representative
  3. irusman

    Pro 5 : Message d'erreur Google

    Idem pour moi lors du passage à la version flyme 6.3 sur mon meizu m3s. Plus d'accès aux applications google et au playstore (un écran banc s'affiche quand je clique dessus)