VinZen Posté(e) 12 mars 2014 Share Posté(e) 12 mars 2014 Hi guys, You are an Android developer? Android Review Manager is the tool you've been missing! Because your users' reviews affect your rankings on the store. Because your rankings boost your downloads. Because your downloads make you alive! I'm pleased to announce the launch of Android Reviews Manager in a private beta. Android Reviews Manager is the first solution enabling the automatic monitoring and management of users' reviews on the Google Play Store. As a developer, you receive a daily email, listing new users' reviews on their apps and you can answer in 1 click! Our beta is opened to the first 250 users only, so don’t wait! Ask for your free account today on www.androidreviewsmanager.com. For more information, please find attached a presentation of our service or feel free to contact our team. See you soon! Android Reviews Manager Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Jerome S Posté(e) 12 mars 2014 Share Posté(e) 12 mars 2014 J'ai testé le service, et c'est juste GENIAL ! J'attendais depuis longtemps un service de ce type, comme le font très bien App Annie ou Appbot sur iOS, mais personne d'autre ne faisait encore ça sur Android. MERCI du tuyau !!! Jerome Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
chpil Posté(e) 13 mars 2014 Share Posté(e) 13 mars 2014 Bonjour, - Frandroid étant un forum francophone, il est préférable de poster en français... surtout quand on parle français! - le spam n'est pas le bienvenu, et se cacher derrière deux pseudo différents (Jerome S & VinZen = même personne) n'y changera rien Je ferme et supprime ce post Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Recommended Posts
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.