chapogrelo Posté(e) 6 juillet 2011 Share Posté(e) 6 juillet 2011 j'en entends régulièrement dire qu'il n'utilisent pas les roms sense 2.3 à cause du défilement des applis par pages ou que miui serait fantastique avec un app drawer. Et bien voila un app drawer personnalisable personnalisable qui s'améliore peu a peu. post original DOWNLOAD 0.6.1 - 22/07/11 New icon (Thanks to ebbinger_413!) Edit name and/or icon of an app Sort by name, most used and installation date [FIX] Some little bugs First try to close the drawer after opening an app 0.5.1 - 16/07/11 Horizontal paged scroll SHOULD stay in memory [FIX] Bug on create shortcut Option to low-quality background (improves scrolling) Custom font type (to install a new font, put it into /sdcard/AltDrawer/fonts) Other little fixes and changes and dont' remember 0.4 - 11/07/11 Option to remember or not, last list position Improved scrolling [FIX] Font size not changing bug. [FIX] Menu button available for Honeycomb tablets. Home button at right when device in landscape (perfect for tablets) Hide apps function available No longer need to refresh when an app is installed/uninstalled 0.3.2 - 07/07/11 Added version info in settings Added german translation Improved speed when rotating screen Screen orientation: by sensor, always portrait or always landscape Change background (image/wallpaper) transparency [FIX] Home button position setting (center, left, right) [FIX] Big resolution problems Improved general speed (first loading and launching apps) Hardware acceleration enabled (Honeycomb tablets) The drawer does not closes when opening an application Other little changes 0.2 - 06/07/11 Now the drawer closes when open an app Fullscreen mode (hides status bar) Change home button position: bottom, top, left or right [FIX] When uninstall an app, drawer refreshes [FIX] Some spanish translations 0.1 - 04/07/11 (First release) List view Grid view Uninstall app from drawer Create shortcut for any app Portrait or landscape mode Change row spacing Number of columns on grid view Font color Font and icon size Background (color, image or wallpaper) Show 'Home button' or not Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Kazushi Posté(e) 6 juillet 2011 Share Posté(e) 6 juillet 2011 O_O Chapogrelo Je t'aime ! c'est exactement c'que je cherchais depuis un moment :D EDIT : Enfaite c'est pas encore le top x) j'aurais voulu qu'il remplace carément le launcher d'origine, car là j'vais avoir un bouton pour l'ancienne app drawer qui me sert stricement à rien :s (je suis sous virtuous unity) Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
chapogrelo Posté(e) 6 juillet 2011 Auteur Share Posté(e) 6 juillet 2011 bon ça fait son taff, un petit peu long à se lancer et se quitter quand même mais c'est qu'une toute première version, donc à suivre. Et aussi, sur sense en tout cas, il ne remplace pas le drawer d'origine, faut le lancer à partir de l’icône de l'application. Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Kazushi Posté(e) 6 juillet 2011 Share Posté(e) 6 juillet 2011 J'ai rencontré un ralentissement dans le mode grille avec 5 colone en paysage. Je suis sur que y'a moyen pour que ça sois une super appli une fois bien optimisé =) Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
chapogrelo Posté(e) 24 juillet 2011 Auteur Share Posté(e) 24 juillet 2011 mise a jour du post 1 Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Recommended Posts
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.