Jump to content

SAV sony


Anon0CEM003

Recommended Posts

Voilà, cela fait des semaines que mon téléphone est chez Sony suite à un défaut technique (rétro éclairage qui ne fonctionne plus ), j'aurai voulu savoir quel est la période maximal à attendre pour que je puisse me faire rembourser le téléphone où bien me le faire remplacer, ça devient très handicapant et inquiétant.

Cordialement.

Edited by Anon0CEM003
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...