Jump to content

Message Bouygues Telecom curieux... "Activer le réseau 3G..."


kaltan

Recommended Posts

Depuis hier j'ai ce message qui apparait sur mon écran :

Activer le réseau 3G.

Afin de pouvoir synchroniser assurez vous d'être connecté au réseau 3G de Bouygues Télécom.

Que signifie ce message exactement?

Je ne l'avais pas autrefois jusqu'à ce que la portabilité de mon n° ne soit effective (depuis hier).

Je me connecte en wifi à la maison et en 3G le reste du temps.

Comment éviter de recevoir ce message?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...