Alienex Posté(e) 21 janvier 2013 Share Posté(e) 21 janvier 2013 (modifié) AOSPA pour mobile non nexus. Considérez cette build comme une version d'essai (preview release) INSTRUCTIONS, 1. METEZ A JOUR VOTRE RECOVERY 2. FACTORY RESET 3. INSTALLEZ ROM, GAPPS 4. FLASHEZ LE FIX: http://dev.imilka.eu...lephonyfix2.zip 5. WIPE CACHE & DALVIK CACHE (DANS LE RECOVERY) 6. REBOOTEZ POUR LES MAJ DE PA 2.99+ VOUS N'AVEZ PAS BESOIN DE FAIRE UN FACTORY RESET FEATURES for 2.99, Hybrid engine +++ Per app Layout, this will let you choose the UI of any app,-- that means you can switch apps into their tablet layouts +++ Per app Size, scal e apps individually, this is especially important if you use tablet apps, go as small or big as you like +++ Per app Color, this lets you select statusbar and- navbar colors for apps individually, colors will shift when you jump from one a pp to another +++ Hybrid engine makes it possible to use any tablet ready app-- available on your phone, start with your regular Google apps and see what treas ures lie hidden in them and just how well they work on your device. +++ You can use hybrid engine to use all available general interface UI's aswell: Phone, Phablet, Tablet. This is safe as milk, we don't change DPI, we don't trash your market, we don't shrink all your apps or force them into layouts, you don't need to edit system files for that. +++ Transparent bars and color pickers, new Syst emUI drawables thanks to giannisgx89 +++ Theming Engine +++ Statusbar Settings, Lockscreen Settings +++ Multiuser support +++ Quicksettings -> Quicktoggles +++ 4.2 Walls and sounds, Google stock apps As we merge back our old CMPA feature-- catalogue this list will grow considerably over the coming weeks +++ New holo-s tyled theme chooser +++ T9 dialer +++ New papreferences app-----------------EOF GALLERIE, TUTORIEL DONATIONS, to molesarecoming to D4rKn3sSyS to jaybob413 to aaronpoweruser CREDITS, AOSP/Google, Cyanogenmod, Goo, XDA, Krebsmilk, giannisgx89, Liquid, AOKP, our users, supporters and donators, everyone who's helped us in the past, heartfelt thanks to all of you! LIENS, Website: www.paranoid-rom.com Github: www.github.com/paranoidandroid Gerrit: review.paranoid-rom.com BANNIERES, Source : http://forum.xda-dev...d.php?t=1970341 Un merci ne coûte rien Modifié 21 janvier 2013 par Alienex Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
El_Diablo_77 Posté(e) 21 janvier 2013 Share Posté(e) 21 janvier 2013 Un traduction de prévue? Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
RimK Posté(e) 21 janvier 2013 Share Posté(e) 21 janvier 2013 (modifié) Des retours ? Ça me tente malgré qu'on perd les fonctions de Samsung. Modifié 21 janvier 2013 par 2N_CM-PUNK_N2 Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Alienex Posté(e) 21 janvier 2013 Auteur Share Posté(e) 21 janvier 2013 J'etais sur PA lors que j'avais mon note I et c'est vraiment bien même si il n'y a pas les fonctionnalités touchWizz Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
RimK Posté(e) 21 janvier 2013 Share Posté(e) 21 janvier 2013 Je n'arrive pas a enlever la barre noir du bas donc je supprime je vais passer quelques jours sous CM 10.1 Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Zouu Posté(e) 23 janvier 2013 Share Posté(e) 23 janvier 2013 Cette ROM était parfait pour mon note 1 j'attends juste la prochaine beta pour l'installer parce qu'elle est encore beaucoup bugguer d'après les membres de xda Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Alienex Posté(e) 23 janvier 2013 Auteur Share Posté(e) 23 janvier 2013 Je n'arrive pas a enlever la barre noir du bas donc je supprime je vais passer quelques jours sous CM 10.1 ça tu peux l'enlever dans les réglages de PA Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Recommended Posts
Rejoignez la conversation
Vous pouvez poster maintenant et vous enregistrez plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour poster.