Jump to content

Mise a jour 44s


Recommended Posts

Salut,

tu es chez quel opérateur ?

 

J'avais le même problème, l'application gosms se fermait carrément. Dans les paramètres APN, j'avais 4 choix possible (chez bouygues).

J'ai choisi le bouygues Web (avec apn : mmsbouygtel.com et type apn : default,supl) au lieu du Bouygues Telecom, un reboot et depuis ça passe.

Quand j'envoie un mms il met qu'aucun APN n'est indiqué, mais le mms est bien envoyé.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...