Jump to content

[RESOLU]Soucis APN


Recommended Posts

Hi guys !

 

Je suis passé récemment de Free Mobile (2€) à B&you (3.99€) et je me suis rendu compte ce matin que je n'ai absolument aucun accès à internet via les données mobiles.

Les MMS sont ok, recup' auto et tout, mais impossible de me connecter au web.

 

J'ai regardé du coté des APN mais ça semble ok..

 

Une idée ?

Edited by repulse
Link to comment
Share on other sites

Il est chez B&You, donc Bouygues, donc pas de rapport avec Free.

 

Voilà l'APN pour Bouygues : 

Nom : Bouygues MMS
APN : mmsbouygtel.com
MMSC : http://mms.bouyguestelecom.fr/mms/wapenc
Proxy MMS : 62.201.129.226
Port MMS : 8080

MCC : 208

MNC : 20
Type d´APN : default,supl,mms

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...