Jump to content

[RESOLU] TV chez Bouygues


NeoClone

Recommended Posts

Salut à tous, suis-je le seul à remarquer de sérieux soucis au niveau de la réception de la télé ?

Une fois sur cinq j'obtiens un message du style "Votre zone n'est pas couverte..." Alors que je suis bien en 3G. La télé fonctionne même parfois en EDGE...

Je n'ai encore jamais réussi a faire coincider mon envie de regarder la télé et la possibilité de le faire....ça craint !

Edited by NeoClone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...