bgibout Posté(e) 16 décembre 2010 Share Posté(e) 16 décembre 2010 Une mise à jour pour la gen8 est dispo sur le site d'Archos Version 2.0.71 - December 16th, 2010 Wi-Fi: fix Wi-Fi stuck after a while when using WPA2/AES encryption mode Wi-Fi: fix cannot connect on channels above 11 due to wrong default regulation domain Power management: for A43/A70/A101 add a setting in about device to allow 3 levels of power management. Overdrive that allows CPU max frequency to be 1GHz with ondemand governor, optimal that brings CPU max frequency to 800MHz with ondemand governor and powersave that set CPU max frequency to 800MHz with conservative governor Indexing: faster rescan is now achieved at USB disconnect Storage: SDCard now supports NTFS (read only) and EXT3 Storage: fix sdcard not recognized sometimes when swapping different cards brands Video: fix subtitles on A101 Network shares: enhance scanning speed Network shares: handle the case where a server shares are not visible if not authenticated Network shares: allow in wireless settings to define manually a server authentication details Network shares: reload samba and UPnP services when switching between access points without disconnecting Audio: a silent mode (Global Mute) has been enabled in the power button menu. It will impact all streams except alarms in case one select alarms sound always on in alarm settings Application: appslib is now reinstalled after an Android device reset Application: fix quadrant CPU benchmark Power: fix shutdown sometimes happening on short power button press Internationalization: support for Korean codepage tags and subtitles Multimedia: use smaller memory footprint for decoding H264 SD Memory management: achieve more progressive kill in low memory situation Boot: fix deadlock happening sometimes preventing device to complete boot Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
cajl Posté(e) 16 décembre 2010 Share Posté(e) 16 décembre 2010 teste bien ! Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
pilot83 Posté(e) 16 décembre 2010 Share Posté(e) 16 décembre 2010 Elle est disponible en OTA également Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Zerrac Posté(e) 17 décembre 2010 Share Posté(e) 17 décembre 2010 (modifié) J'ai sauté dessus dès que je l'ai vue. Installée sans soucis très rapidement depuis la 2.0.54. Les sous-titres marchent enfin. pour le reste, je n'ai pas encore eu le temps de voir de changement notable. Réglage performance "overdrive", quadrant = 1647. Mieux que mon nexus one... J'ai enfin la tablette sous froyo à 1GHz que j'ai acheté. Moi content (enfin!) A voir dans les prochains jours... Modifié 17 décembre 2010 par Zerrac Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
pimpom Posté(e) 17 décembre 2010 Share Posté(e) 17 décembre 2010 pas encore dispo en Belgique :-( Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Recommended Posts
Rejoignez la conversation
Vous pouvez poster maintenant et vous enregistrez plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour poster.