skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 (modifié) Team BAMF Proudly Presents... Paradigm represents the culmination of months of work to bring our users the best possible AOSP experience. Using all of our previous experience with a multitude of devices and user interfaces, we aim to bring you something you just can't get anywhere else. Are you ready for the shift? What to Expect: Android 4.1.1 internals Quick, lag-free performance Rock-solid stability Many original features Bug-free (we hope) android experience Outstanding developer support What you won't find: Useless tweaks, mods, and bloat Over the top themeing A coffee maker Features: Under the Hood: AOSP 4.1.1 base Updated to latest AOSP bug fixes 4.1.1 Proprietary blobs Kernel Overclocked to 1.35ghz with stock voltages Tweaked deadline I/O scheduler Custom busybox built for Team BAMF Superuser and su binary built from source and updateable from Market (thanks ChainsDD) Signed with private developer keys for increased security Add-ons: All stock sound files Sped up notification LED Spare Parts enabled and added to build Additional live wallpapers not included in AOSP Enabled extra browser settings Increased rotation and animation speed and opened up 360 degree rotation Accurate battery Custom clock widget from ICS pre-release Added long press of Recent apps to activate menu key Configurable Search soft key with option to enable/disable Separate ringer and notification volumes T9 dialer courtesy of CyanogenMod with optional settings in dialer Custom launcher with search bar removed, 4x5 grid layout, and custom app drawer button BAMF Add-ons: Custom boot animation with audio (thanks to gadget! for the logo) BAMF LTE Widget BAMF Torch Widget Configurable Lockscreen with three hotseats, selectable left target, and pull down for Torch - Back Soon Completely configurable QuickSettings replacing normal settings in Status Bar BAMF Settings (huge thanks to Stericson for the RootTools SDK which we incorporated for root functionality) BAMF Settings Features: Performance Settings (Based on CyanogenMod CPU Settings)CPU Speeds Governor I/O Scheduler Voltages (where supported) [*]System Settings Ad Blocking Remounting of System Partition Granular Autobrightness adjustment Full management of system apps (disable/enable/uninstall) [*]Visual Settings Lockscreen setup - Back Soon Fully configurable boot animation (enable/disable, enable/disable sound, adjust audio volume) Launcher TweaksShow or hide the dock divider Show or hide search bar Set number of home screens (3,5, or 7) Status Bar TweaksShow or Hide Clock Show or Hide Alarm notification Show or Hide Debugging Indicator Battery Skin System (Some sample skins are available in the 2nd post and a tutorial for making your own is available in the "Themes" section) (1.2) Fully customizable battery text including size, color, and visibility (1.2) Normal, Centered, or Hidden Status Bar Clock (1.2) Customizable carrier banner (1.1) Select and arrange Quick Settings (17 currently available) [*]Navbar Tweaks Show or hide the Search soft key Customize long-press functionality of Search Key Soft key reflections on/off (1.1) Set Soft Key color Set Soft Key glow color Thank Yous: Thanks again to Gadget! for the graphics CyanogenMod for paving the way ChainsDD for his work with superuser Stericson for giving us lazy developers RootTools wowthatisrandom for the initial battery skins All of our Beta Testers (even though you made us crazy ) Most importantly, our users, who waited patiently while we beat our heads against the wall working on this! Installation instructions Wipe data Flash BAMF Rom Flash BAMF Gapps Reboot Version 1.0 Initial Release Version 1.1 First release of Maguro version Changing softkey background alpha to 0 disables all animations Customizable carrier banner Soft key reflections toggle Fixed hotspot quick setting (which should stop random reboots for some) Fixed launching direct contacts from the lock screen Please note: Volumes do not appear split under settings temporarily. They are still split for quick settings Version 1.2 Updated ROM and Kernel to 4.0.4 Normal, Centered, Hidden Clock options Battery Skin System (Sample skins are in the 2nd post and a tutorial for making your own is available in the "Themes" section) Full Battery text customization Persistent search bar option for launcher Huge changes under the hood in preparation for future mods Version 1.25 Maintenance Release Performance Enhancements Bug Fixes Version 1.3 Performance Enhancements Bug Fixes Addition of Sprint Galaxy Nexus New Notification Management System Theme Chooser from CM9 with a custom theme Much more (changelog to be updated later) Version 2.0 Everything from before, but with Beans included. Version 2.1 Fix for BAMFSettings not restoring Kernel Settings GPS Lock Fix Fixed launcher FC loop Fixed SIM unlock reboot Added LongPress track skip Increased Speaker volume Added option to link ringer and notification volumes Paradigm theme is back - Although not complete Updated GAPPS Version 2.2 Based on JRO0L3 Lockscreen is back! Many bug fixes! DRM and Hulu are fixed =D Some more I can't remember... Version 2.3 Custom Navigation Bar! Updated AdBlocking Added ability to open alarm clock view Statusbar clock courtesy of 1RoLa Many small changes and bug fixes Version 2.3.1 Maintenance Release Fixed MMS for Toroplus users (Huge thank you to maddoggin and dreamsforgotten for the assistance) Theme Chooser now correctly applies wallpaper 94% of the time. Modifications to ThemeEngine framework to allow themeing of Gapps that replace AOSP versions. Updated Gapps to fix some missing theme elements. Download Modifié 3 septembre 2012 par skroprod Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
sian391 Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 (modifié) lol j'adore leur prez se que vous ne trouverez pas a coffee maker xD Modifié 25 juillet 2012 par deLirZ Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Allez je me lance ;-) Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 coool moi je me lance en rentrant du taff... j'arrive pas a lancer le download avec mon phone en 3G :-/ j'pige pas pourquoi mais bon j'attend tes retours ^^ Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 coool moi je me lance en rentrant du taff... j'arrive pas a lancer le download avec mon phone en 3G :-/ j'pige pas pourquoi mais bonj'attend tes retours ^^ C'est con hein lol Gapps dl, plus que la Rom ;-) Je te donne les retours ;-) Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
jah0611 Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 avant de la télecharger, elle m'a l'air pas mal du tout. savez vous si elle est en francais ? Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 D'après xda, il y a toutes les langues Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 @billouetaudrey : c'est bon j'ai réussi a lancer le DL ^^ @jah0611 : j'te dis ca quand c'est installé... j'pense que oui mais bon... j'te confirme ça Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
mickael97231@gmail.com Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 [color=red]qd[/color] quelqu un l aura essayé, pourrez me dire si on peut masquer l aperçu d un SMS [color=red]qd[/color] on le reçoit Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Voila, flasher... Ca reboot ;) Envoyé depuis mon Transformer TF101 avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
jah0611 Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Merci a tous, je l'ai telechargé et mis de coté sur le pc, j'attend des news. Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Fr présent Pas d'option dans les SMS pour cacher le message Envoyé depuis mon Transformer TF101 avec Tapatalk 1 Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 billou t'as pas un bug au niveau du code pin? Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
mickael97231@gmail.com Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Merci Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 billou t'as pas un bug au niveau du code pin? Je l'ai eu une fois, pourquoi c'est a chaque fois? J'ai pas encore rereboot ... Envoyé depuis mon Transformer TF101 avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 oui j'vais regarder sur xda si il n'y pas un fix bon sinon c'est très fluide pas de bugs particuliers (juste le bug du code pin...) j'vais fouiller dans BAMF Setting voir s'que ça propose ! Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
sian391 Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Alors ?? ________________ Depuis mon GN. Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 bon bin j'ai rien trouvé sur le bug du code pin mais sinon ce bug ne pose pas de problème... Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
trokpa Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Vite des retours sur les fonctions :) Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
sian391 Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Perso de la cm si je flash c'est pour une Aokp kang ________________ Depuis mon GN. Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 (modifié) Je ne trouve pas les custom par contre..Pour la navbar et la barre de notification dont la batterie ... Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk Modifié 25 juillet 2012 par Billouetaudrey Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
sian391 Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Il j'en n'a pas ils le disent sur le changlog ________________ Depuis mon GN. Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 Comment ca tu trouves pas? Bin c'est ds setting Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Billouetaudrey Posté(e) 25 juillet 2012 Share Posté(e) 25 juillet 2012 Comment ca tu trouves pas? Bin c'est ds setting Je trouve pas ou changer la batterie, les couleurs... Pourtant c'est dis que c'est présent lol Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk J'ai aucune stat batterie, et vous ? Envoyé depuis mon Galaxy Nexus avec Tapatalk Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
skroprod Posté(e) 25 juillet 2012 Auteur Share Posté(e) 25 juillet 2012 pour la batterie faut aller dans BAMF Setting aprés Visual aprés Icon preference... et si j'ai mes stat de batterie :-/ Citer Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Recommended Posts
Rejoignez la conversation
Vous pouvez poster maintenant et vous enregistrez plus tard. Si vous avez un compte, connectez-vous maintenant pour poster.