Fred124 Posté(e) 7 août 2016 Share Posté(e) 7 août 2016 (modifié) Bonjour, j'ai reçu le mail suivant de la part de Sony : Citation Xperia Z3 Compact: New software is available . There is a software update (v. 23.5.A.1.291) available for your device. Update your device’ s software and enjoy new features, better performance, speed and bug fixes. You can update the software today using your computer or wait until it’ s available directly in your device (often within a couple of days). It's easy and no backup is needed. This software includes: Enhanced privacy settings: manage and control your application data permissions The latest security enhancements included All new camera interface: switch between modes and customize settings with simple gestures. Xperia™ Messaging: express yourself and get creative with easy in-app access to Stickers Direct Share: share activity with friends, recent contacts and app lists. Updating your device using a computer Download and install one of the applications below. Connect your device to a computer using a USB cable, and update your device. Une mise à jour qui réintroduit le mode Stamina entre autre. Cependant, aucune trace ni dans le téléphone, ni dans Companion qui juge mon tél à jour. A suivre, la MAJ est imminente... Dommage qu'ils se soient foirés sur l'effet d'annonce. Pour les téléphones opérateurs par contre ... ? Modifié 7 août 2016 par Fred124 Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Sébi11 Posté(e) 7 août 2016 Share Posté(e) 7 août 2016 Il y a déjà un topic pour les MAJ, où il est dit qu'il faut encore patienter un peu pour cette MAJ. Je verrouille ce topic. Lien vers le commentaire Partager sur d’autres sites More sharing options...
Recommended Posts