Jump to content
1r2R1

["RESOLU"] Perte 3G chez Virgin Mobile ?

Recommended Posts

En effet toujours rien de fonctionnel depuis maintenant 9 jours...

Votre boite de message étant pleine je ne peux malheureusement pas vous envoyer mes coordonnées.

Si vous avez un autre moyen (mail ou autre) merci de me les communiquer en MP...

Merci d'avance

Edited by Tofff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma connection étant sensée ne pas avoir de problème, une carte SIM est en cours d'envoi, je vous tiens au fil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.






×
×
  • Create New...