Jump to content

[Info][ROM] / Android 4.4 'KitKat' RAZR HD


Recommended Posts

Ouais mais est ce que tous fonctionne sous la cyano? J'ai un peu suivi l'autre topic il me semble que vous avez quelques soucis non? J'en reviens un peu des ROM custom.

Moi aussi j'attends l'officiel, mon tel étend sous garantie pour le moment je ne veux pas débloquer le bootloader vu que c'est irréversible, sur mes autres tel je n'avais pas hésité il suffisait de revenir en arrière n cas de pb.

Edited by DMBFR
Link to comment
Share on other sites

info d'aujourd'hui le 19/05/2014 :

 
Le calendrier varie sur xt925 basées sur support et pays. Génériquement le calendrier actuel est suivi à la fin du T2 au T3 tôt pour les mises à jour 4.4.2.
 
C'est David Schuster le responsable des mises à jour qui le dit ( https://plus.google.com/+DavidSchuster/posts )
 
Bref encore un bon mois!
Edited by sebbc
Link to comment
Share on other sites

Bonsoir

Elle est dispo depuis 15 jours sur le site Motorola mais que pour le XT926 (US) pour le XT925 (reste du monde!) c'est pour fin 2ème trimestre ou tout début du 3ème. C'est pas moi qui le dit c'est les gens de chez Motorola ! (cf. plus haut).

Link to comment
Share on other sites

Sa arrive

j'ai reçu un mail :)

 

 

Hello,

Thanks for signing up for the RAZR HD/HD Maxx software test. The software should be pushed to your phone likely tomorrow. We're counting on your participation in the private community -- so please take part!

 

Your input is very important to us. To ensure we hear you, please follow these guidelines:

  • Please post all your feedback in our private community (link below). This also where you'll find help during the TestDrive.
  • Please do not call or contact Motorola or your service provider support for help during the TestDrive. Those teams are not yet ready to support this software.
  • I'm not able to check private messages on the forums during TestDrives, so if you need immediate help that's not a good route to take. Use the private area instead.
  • If you have any problems accessing the private community, please reply back to this email for help. Please remember that your login email address is the one where you are receiving this message. 

 You'll find additional important information in the Welcome message as soon as you sign in.

Thanks so much for your participation! We really appreciate your time and insights.

Regards,

Mark
Motorola Feedback Network
Motorola Owners' Forum
Visit us at: forums.motorola.com
Edited by joachimsv
Link to comment
Share on other sites

Yep :) j'y compte bien !

Normalement c'est aujourd;'hui mais j'ai rien :/, peut-être car j'ai le Bootloader unlocked et que je suis root ... 

Je vais me remettre a zéro avec un RSD lite.

Je vous tien au jus :)

Edited by joachimsv
Link to comment
Share on other sites

Normalement le root n'empêche pas de récupérer l'update si t'as la ROM officielle, ça va peut-être empêcher de flasher par contre.

 

Si je ne dis pas de conneries, l'update sera stockée dans la partition /cache du téléphone.

 

Il faut la récupérer AVANT la mise à jour, sinon elle est effacée après mise à jour.

 

Si t'es pas root tu vas pas pouvoir accéder à la partition /cache, sauf avec un custom recovery.

 

Mais pour pouvoir faire la mise à jour, il faut le recovery stock.

Link to comment
Share on other sites

J'avais reçu hier le mail de Motorola Feedback Network

Hello,
 
Thanks for signing up for the RAZR HD/HD Maxx software test. The software should be pushed to your phone likely tomorrow. We're counting on your participation in the private community -- so please take part!

 

 Et voila la notification que j'ai eue il y a quelques minutes:

post-132168-0-97702000-1401898311_thumb.

C'est parti pour le téléchargement , et je vous ferai des retours :)

Link to comment
Share on other sites

Moi je suis en 4.1.2 et ça me dit que mon tel est à jour, pas de mise à jour??? Et j'ai la retail EU aussi

Edited by DMBFR
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...